EN BRUN STEK

Nu har jag suttit ute två dagar i rad och solat och nog är jag brun alltid. Jag tror till och med att det är första gången i mitt liv jag är brunare än Jimmy och jag kan erkänna att jag är stolt. Men jag kan också erkänna att jag legat och pressat för att åstadkomma någonting, men de var de värt!
Nåja, Som ni förstår så har solen legat högt på klarblå himmel idag också och jag har inte gjort mycket annat än att sola. Det är inte förens nu jag har tagit mig från solstolen ute på Jimmys gård.
Jag har iallafall blivit bjuden på mat och Jimmy har krattat hans tomt så han har iallafall gjort lite nytta till skillnad från vissa andra. Snart ska vi fara hem till mig, Om nu mamma kan svara på mina sms och samtal någon gång. Vi behöver hämtning så att vi kan fara hem till mig och plugga. Ja Jimmy ska faktiskt hjälpa mig för konstigt nog så har han mer hjärna än jag. Nä okej, det där lät smått taskigt. Men grabben är smart faktiskt!
Jag ska prova ringa en gång till så ni får ha det så bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0