För evigheternas evighet

Hej allihopa!
Då var jag tillbaka igen och denna dag känne rjag mig så extremt nöjd över mig själv.
Jag måste iallafall få skryta om att jag fått bort 5 hela arbeten idag, satt en ny tid för prov i MIBAS och sedan så har jag även skrivit mitt PM som ska lämnas in på Fredag när jag har nationella i Svenska B. det känns verkligen toppen och jag känner mig äntligen aningen avlastad.
Ikväll ska jag iallafall vara med Jimmy och Daniel, så fort jag har duschat, torkat håret och valt kläder inför imorgon. Men jag har ju faktiskt lite kläder hos Jimmy också eftersom att jag shoppade endel igår.
Åh jag älskar verkligen mina nya kläder!♥
Nu ska jag springa i duschen så jag inte verkar allt för seg. Återkommer senare med en nyare uppdatering, sedan får vi ju se om de händer något speciellt eller inte.
Vi ska iallafall kolla ett nytt avsnitt av OC och möjligtvis Avatar också om vi hinner.
Åh de lär bli en lååång kväll!


Kommentarer
Erika

pmet ska in imorgon och vi börjar 20 över 9 så du vet :)

2010-05-04 @ 20:16:32
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Sandra

Aaah jag vet det =))

2010-05-04 @ 22:07:58
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0