gårdagens samt dagens.

Hej allihopa!
Jag kan börja med att säga att dagen igår var kanon, med mycket trevligt sällskap och fina presenter.
Har sovit länge imorse och har ändå hunnit pringa igenom staden en sväng, eller snarare några svängar. Med mig hem fick jag sedan ett blommigt snyggt linne som är korsat på ryggen, Ett nytt midje bälte (eftersom att jag på nått vänster slarvat bort mitt gamla), Och sist men inte minst en tubtop, samt tia lotter, godis, drickor och mat!
Jag är iallafall nöjd med mina tre första köp, resten vet jag inte riktigt. Kanske dax att skita i slasket nästa gång, köra på nyttigt och köpa sallad ist? Tror minsann jag ska börja redan imorgon.
Annars idag så har det inte hänt mycket men trots min långa sovmorgon så har jag trots det varit konstigt trött idag. Har därför tagit mig en lång PN på tre timmar och vaknade upp nu klockan 10. Tur att jag endast har en lektion imorgon och den kl 14.
Nu ska jag och Jimmy gå ut på promenad 1 mil, here we go!


Kommentarer
alex

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort för 1500 kr som fungerar i runt 150 butiker där H&M GINATRICOT BIK BOK är några utav dem..

Var med och anmäl dig på min blogg nu ! :D



Kram

2010-05-19 @ 16:33:40
URL: http://stockholmshetaste.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0