Härlig dag!

Hej allihopa!
Har haft en heldag hemma hos Jimmy idag, bara tagit det lugnt och självklart SOLAT. Jag vet ärligt talat inte hur många timmar jag legat i solen idag men jag måste ju bättra på brännan.
Det enda jag hunnit göra idag om man räknar med att lämna Jimmys gård så är det när jag hämtade mormors bil som jag ska låna imorgon när jag ska jobba. Mycket annat har jag minsann inte gjort men det har mest bara varit härligt.
Just nu sitter jag och väntar på att Jimmy ska komma hem med sin nya bil som vi föresten var och kollade på redan igår och de var också då han bestämde sig för att köpa den så han och hans mamma samt syster har farit iväg dit nu, det är rätt så nära så dom borde nog vara tillbaka ganska snart.
Ikväll ska vi grilla tillsamans med hans familj på deras altan där jag sitter nu och steker i BH och trosor. Micke håller på att grilla köttet så det ska vara färdigt ganska lagomt tills dom kommer tillbaka.
Planerna för ikväll är  ganska oklara. Tror det blir en utekväll iallfall och nykter blir det aboslut, även imorgon. Jag jobbar imorrn fram till 15 och sedan ska vi nog bara vara ute och köra eller ha en myskväll hemma.
Nu ska jag gå. Söta bilder från idag när vi varit ute i solen kommer imorgon eller någon annan dag när jag kommit hem igen.
Ha det bra!
PUSS

Jag, Jennie och Ingela förra sommaren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0