Jag älskar min Jimmy

Jag verkligen hatar att jag måste fara till skolan imorgon, göra två prov och sedan fara hem igen när jag lika gärna hade kunnat vara i stan och jobba.
Detta är orättvist med tanke på att halva klassen är lediga.
Som ni kanske förstår så är jag grinig över detta och när jag samtidigt har mensverk och pms så är jag inte att leka med och det kan jag lova. Typ få se nu här, jobbigast och gnälligast i hela världen kanske?! Eh jå! Skulle tro det!
Tur att jag har världens gulligaste och snällaste pojkvän som har ställt upp för mig och sagt hut mycket han tycker om mig hela dagen. Dessutom har han bjudit mig på max tidigare idag, utan att jag frågade sedan for han även vidare till lösviktshuset och köpte godis till mig utan att jag frågade och nu kom han hem med pytt i panna som jag fullkomligt älskar (ibland, för de mesta) Och en Jätte god LOKA. Tack min finaste älskling, du är verkligen den bästa som finns. Oerhört snäll och go är du också, den bästa någonsin. Jag älskar dig, nästan för mycket till och med!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0