Prov, inlämningsuppgifter och plugg!

Hej allihopa!
Nu är jag hemma från skolan. Skutade klockan 3 idag och jag har hunnit mycket som blandannat ha gjort en skylt inför mitt, malins och jennys arbete i MIBAS och sedan så har även jag och Yvonne bestämt att jag ska se tre filmer om utvecklingsstörning imorgon plus göra bort ett prov och sedan så har jag ju även mitt muntliga prov kvar i svenska imorgon plus ett sista prov i psykologi på Fredag. Ska verkligen bli skönt att göra bort allting så man inte behöver ha någonting kvar efter att betygen ska sättas.
Idag ska jag iaf PLUGGA i massor. Är redan på god väg men jag fattar verkligen INGENTING av psykologi provet. Högst intill omöjligt. Ahja jag och Jimmy ska iallafall ut med Jonas inatt. Imorgon börjar jag sent och kommer hålla på med prov och inlämningsuppgifter hela dagen.
Hörs senare när jag är färdig!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0