skoola!

Hej allihopa!
Sitter just nu tillsamans med min vän Erika i datasalen uppe i Freja. Vi slutar mycket tidigare idag, nämligen klockan 13 ist för 16. SJukt skönt!
Har inte fått många timmar sömn inatt och var därför trött som en gnu imorse. Dessutom var jag vaken i en timme ungefär inatt eftersom att jag livrädd som jag är vaknade av åskans blixtrar och dunder och inte kunde somna om för att jag var för rädd.
Det var iallafall tur att Jimmy delade säng med mig just då så jag hade någons armar att känna mig trygg i.
Nåjaa. Efter ett långt tag så lyckades jag trots allt somna om och vaknade sedan lättväckt som jag är av att pappa ropade hejdå och smällde igen dörren och sa hejdå till mamma.
Ja det var inte alls någon idé att ens försöka somna om. Jag fick ju iallafall ett tag på mig att äta samt att göra mig klar. Åkte sedan med mamma in till skolan och nu sitter jag här. Har endast en lektion kvar och sedan ska jag in till stan och gå i en timme och sist men inte minst så ska jag hem och fira min födelse dag med nära och kära!
Ha det bra. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0