SOLSKEN!

Heellå sunshines!
Nu är jag vaken och pigg som en lärka. jag vaknade bland annat av de otroliga solljuset utanför mitt fönster och märkte sedan att vi sovit med öppen balkongdörr hela natten och jag har till och med sovit utan täckte. Otroligt!
Jag gick iallafall in till köket efter jag stigit upp och ser då att det är hela 18.7 grader i SKUGGAN och med andra ord så borde det vara runt 25 grader i solen. Så otroligt skönt!
Det enda som är sjukt synd här är väl att jag måste slösa bort en del av denna fina dag med att sitta i stan och jobba i skuggan. Äh de löser sig. Det som är de nbästa är väl ändå att vi ska fara vidare till Jimmys mamma och grilla sen tillsamans med dom. Sjukt mys.
Nu ska jag allt gå och äta frukost och sedan fara iväg.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0