Stressigt!

Godmorgon!
Idag smäller det. Jag satt alltså och engagerade mig i mitt skoljobb i 7 timmar igår så idag ska vi se om de gav någonting. Jag ska alltså försöka få bort 5 saker idag. SÅ hur tror ni att det kommer gå? Tror ni att jag kommer klara det eller tror ni att jag kommer misslyckas? Jag hoppas iallafall på att jag klarar det men jag kan faktiskt inte svara på den frågan. Vi får helt enkelt se hur bra det går!
Nu är det iallafall Onsdag och med det menas att jag endast har tre dagar på mig att bli klar med precis ALLT. jag kommer måste stressa ihjäl mig och det kan jag lova. Men så går det när man lämnar saker till slutet.
Jag får skylla mig själv antar jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0