Vaken

Sjukt yrt alltså, men ja. Nu är vi iallafall vakna och Jimmy har än en gång lagat mat till mig med sin hållhake att jag ska diska sen när han är klar.
Snart ska vi vidare till min mormor och städa hemma hos henne, dammtorka och annat som hon behöver hjälp med. Hon har nämligen opererat sig i axeln och kan därför inte göra det själv.
annars, planerna för ikväll då. Det blir en lugn kväll hemma hos mig med Jimmy. Jobb imorgon och då blir det också en lugn Lördag kväll. kommer bli härligt!
Förövrigt för er som missat det så fyller jag 20 på måndag och funderar på när jag ska lägga upp en fest framöver, blir väl nästa helg eller så? Äh vi får la se.
Nu ska jag allt klä på  mig, ringa mamma och sedan förhoppningsvis fara vidare till mormor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0