Ängla servitris.

Lovis har varit på besök men nu hunnit fara hem. Det känns inge roligt alls för hon och Jesper hade gärna fått stanna längre för just nu så är det helt sjukt vad tråkigt jag har!
Tur att jag har så många vänner som lyser upp mina dagar även om jag har jätte tråkigt. Jag får trots det alltid skratta, sedan så har jag ju skrattat mycket när Lovis har varit här också så det känns jätte bra!
Just nu är jag oerhört rastlös och hade egentligen inte velat annat än att fara och jobba imorgon och jobba hela veckan ut. Jag älskar att jobba, det känns bra och man har roligt! Det värsta som finns är ju att bara vara hemma och inte kunna göra något men jag har bestämt mig för att söka ett till extra jobb. Det kan ju faktiskt vara bra. . Men jag trivs så oerhört bra på mitt jobb som jag har nu så jag vill absolut inte lämna det, de är det absolut sista jag vill.
Jag ska in till staden imorgon och kolla efter om någon behöver personal. Det låter som en oerhört bra idé tycker jag!
tack för mig, nu ska jag lägga mig och kolla tv.
PUSS

MYSIS! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0