Det är Onsdag!

Jaaani mina kära vänner. Idag är det Onsdag och det ser ut att vara kallt ute, men frågan är ju om det verkligen är det? Ska jag måsta gå ut och ta reda på de? Nej jag väntar nog tills senare i eftermiddag iallafall eftersom att jag är LAT, massa lat. Men sen blir det väl förhoppningsvis en promenad eftersom att jag var på tok för lat för att gå ut igår. Jag tog mig ju som sagt ett bad istället. Men det var ju bara mys!
Jag vaknade iallafall väldigt nyss och det var verkligen skönt att få sova ut för det har jag inte gjort på flera nätter. Det har alltid varit någonting jag har vaknat av eller så någonting som jag måste göra på morgonen.
Fantastiskt det här med att sova egentligen. Man tänker nog inte på hur mycket man sover bort sitt liv men man sover verkligen mycket. Sen om man jobbar eller går skola också, hur mycket till fritid har man då. Typ ingenting! Hemska tanke..

Nu ska jag hoppa i duschen!


Kommentarer
Anonym

du är gravid!!

2010-11-19 @ 20:03:19
Sandra Hurtig

nääe hörredu.^ ;o

2010-11-22 @ 15:25:33
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0