en stänk av manlig doft.

Sitter nu här med färg i håret som så många gånger förut. Har inte så länge kvar av tiden innan den ska tvättas ut men jag tycker det är otroligt jobbigt att sitta med färgen i håret hur som helst!
Min dag idag har iallafall varit bra, började dagen med en promenad eller en powerwalk som jag kallar den och tog sedan mig en matbit och satte mig för att prata med Eddin på skype och msn.
Nu plingar min mobil av sms för fullt och jag är otroligt sugen på att hitta på något, känner mig extremt rastlös och det är TRÅKIGT om något.
Sedan att det luktar någon typ av manlig doft i mitt rum är ju en annan femma, jag tycker att det är jobbigt med tanke på att jag inte har någon så kallad pojkvän och behöver inte denna doft. Jag känner inte igen den heller för den delen men kan inte förneka att det luktar gott, för det gör det.
I ÖVRIGT så behöver jag någon att umgås med ikväll så om ni inte har något speciellt för er så är det bara att höra av er.
PUSS!


Kommentarer
Censur ;)

Gärna!!!! Snygging;)

2010-11-10 @ 20:00:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0