FET ÅNGEST.

Hej allihopa!
SItter nu här och funderar lite kring allt möjligt, det är fan inte lätt det här alltså men imorgon är det iallafall över. Tack och lov för det. Jag vill aldrig i hela mitt liv vara med om detta igen, evig ångest.
Inte har jag sovit mycket inatt iallafall så jag sov länge istället och tog igen mina timmars sömn på det sättet. Det jämnar ut sig tänkte jag men gud vad man vänder på dygnet. Bara att inse att det är bättre att sova på nätterna.
Det känns verkligen som att det är mycket jag vill göra just nu i övrigt, typ som gå hos frisören där jag vill färga och förlänga håret men jag måste verkligen spara mina pengar nu så de har jag inte råd med, tyvärr.
Snart är det jul och jag ska börja köpa julklappar , de blir många i år men det är ju faktiskt rätt roligt att shoppa- mest till sig själv så klart men inte är det helt fel att köpa till andra heller. Funderar starkt vad jag ska hitta på, det blir nog något bra i år!
Nu ska jag äta upp min ananas sedan ska jag följa med flickorna på stan!
See yaa!


Kommentarer
Sandra och Lovis

Vi tänker på dig kära Sandra!

2010-11-23 @ 15:01:18
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0