Golden dragon och paranormal activity 2!

Hej allihopa!
Sitter just nu hos Johannes och tar det lugnt.
Vi har varit och ätit lunch på Golden dragon och ikväll ska vi vidare på bio och se paranormal activity 2, en film som jag sett ettan av och faktiskt tyckte var rätt okej så nu får vi se hur tvåan är också. Hoppas på ett bra resultat!
Övernattade i stan inatt efter många om och men, men så blev det iallafall och jag är fortfarande kvar som ni förstår. Kom hit mitt i natten, efter 12 mer exakt, så vi kollade bara en film och sedan gick vi och la oss.
Kvällen blev självklart ganska sen eller snarare jätte sen så det har väl inte blivit sådär jätte många timmars sömn inatt men jag är glá ändå, allt blir bättre med bra sällskap om man säger så!
Hur det blir ikväll, om jag ska stanna eller inte  vet jag inte riktigt ännu så det återstår att se helt enkelt, har inte så mycke grejer med mig så de kan ju bli lite jobbigt imorgon på morgon när jag helst vill ta en dusch och sådär.
Äh, vi får väl se hur jag gör, än behöver jag ju inte bestämma mig!
Nu ska jag vara lite social hade jag tänkt så ni får ha det så bra tills vi hörs igen.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0