HEJ

Hej allihopa!
Sitter för tillfället med Johanna i hennes rum, eller rättare sagt hon sminkar sig och jag nördar. jag har hunnit vara förbi både ungdomsmottagningen och tandläkaren nu på morgon med ett bra resultat utan hål. Kommer dessvärre få komma tillbaka om två veckor för att jag har lite svullet och ömt tandkött men som tur var inget mer än så.
Dagens planer är inte lagda ännu men Andreas ska jag iallafall träffa och sedan får vi väl se. Kanske blir en filmkväll i Hortlax men det återstår att se.

nu ska jag göra något vettigt och sedan i övrigt så är det jobb imorgon från 12-19 som gäller.
take care, PUSS!

Liten och söt, som det såg ut iaf..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0