Helgens.

Hej allihopa!
Sitter här uppe på övervåningen vid datorn men ajg måste erkänna att jag springer lite fram och tillbaka till toan då och då för att smeta på lite smink, uuuuuuuungefär i takt till musiken, typ!
Gårdagen var så bra det kunde bli. Först var jag med Mia och hade film och mys tillsammans med henne hemma hos mig. Självklart pratade vi en del också och vi fick ut mycket som vi hållt inom oss båda två tror jag.
Efter att Mia farit hem så ringer jag till Johanna för att fråga vart hon här och eftersom att hon håller till på trapper på Havsbadet så blir jag självklart sugen på att fara dit och gör därför det.
Där var även Jimmy och Tina så jag umgicks med dom och sedan for jag och Jimmy vidare först till Öjebyn och sedan hem till han.
Ikväll ska jag spendera kvällen tillsammans med Jimmy, troligtvis iallafall. Det blir skit bra!
Nu ska jag vidare till staden tillsammans med Linda och Anton!
Ha det bra allihopa så hörs vi sen!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0