Köttsoppa

Hej allihopa!
Sitter just nu hemma hos mormor och tar det lugnt. Vi har precis ätit köttsoppa och det var verkligen hur gott som helst. Tur man inte äter det för ofta för jag tycker verkligen om det alltså och skulle ju vara tråkigt om man blev less på måltiden menar jag!
Imorse var jag på undomsmottagningen och sedan tog jag bilen hem till Therese och hälsade på där i några timmar, snyggade till mig hemma  (någolunda iaf) och sen for jag tillbaka till stan igen och umgicks med Johanna och Tina hemma hos Simon vilket var jätte trevligt så länge det varade.
NU ska jag fara tillbaka dit igen och hälsa på, spenderar då alltså min kväll tillsammans med mina kära vänner och sedan ska jag till arbetsförmedlingen imorgon!
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0