Måndag

Hej allihopa!
Sitter just nu hemma hos mig och ska snart lägga mig och vila ett tag, kommer att bli skönt med tanke på att jag inte fått särskilt mycke sömn i natt.
Helgen har varit den bästa på länge, tänk att det är så otroligt skönt med vita helger ibland och jag har ju faktiskt varit nykter i en månad nu om man bortser från helgen.
Den har som sagt varit den bästa på länge och jag har inte haft såhär roligt när jag har festat på, ja? Jag vet inte hur länge så det var rent ut sagt UNDERBART.
Kvällen igår var också bra, spenderade min dag/kväll tillsammans med Johanna så vi for och åt på max samt kollade ensam mamma söker och drack milkshake. Trevligt!
Nu lägger jag mig och vilar och sen får vi se vad som händer.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0