Rätt så logiskt egentligen!

Jag har nu föresten kommit på vems doft det här som jag haft i mitt rum imorse och under dagen och jag kom genast på att dén inte alls stör mig det minsta och får gärna komma tillbaka fast starkar inatt eller imorgon.
Jag vet nu att jag har en stifler som är med i american pie boendes på min vind så varför skulle han då inte ha kunnat komma ner på ett besök och kollat på mig när jag har sovit? Jag har dragit min egen teori över det hela.
" Eftersom att det säkerligen inte är särskilt varmt uppe på vinden när det inte finns några element, någon öppen spis eller någon typ av värmepump där uppe så tror jag att stifler frös och valde slumpmässigt ut ett rum att värma sig i och det blev då självklart mitt rum eftersom att jag är den mysigaste att sova med i detta hus. (om man inte räknar med katterna) så han la sig helt enkelt bredvid mig i sängen inatt och innan jag vaknade så smög han upp igen och har tänkt komma tillbaka inatt."
Jag tycker att det hela låter som en logisk och bra lösning på mina funderingar över doften och jag tror utan tvekan att den stämmer också.

Du är så välkommen på besök inatt också, Stifler.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0