Fränt!

Konstigt nog så hade jag nästan dubbelt så många läsare idag, jag vet att ni tycker om att läsa om mitt händelserika liv men vad var det som var så speciellt med denna dag? Bara för att så många verkar läsa just idag så kan jag ju meddela att jag har en hemlighet som snart ska få komma ut i allmänheten.
Har bara berättat för dom närmaste men snart får väl ni övriga också veta, står ni ut i någon vecka till bara så får ni veta- de lovar jag er!
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film.
Puss på er!



Bubblebath- värt att älska! ♥



Kommentarer
Anonym

är du med barn?! :o

2010-11-22 @ 03:38:16
Sandra Hurtig

öööhm? nä!^

2010-11-22 @ 15:24:59
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0