Nov. 4- 2010

Hej allihopa!
Jag har nu kommit hem från jobbet eller för ett tag sedan rättare sagt efter att ha abetat i 8 timmar. Blev inte särskilt mycke sömn för oss inatt så jag har redan tagit på min en sov -shirt och ska snart lägga mig och kolla film för att sedan sova.
Först av allt ska jag iallafall äta men sedan blir det bara lugnt och imorgon är det Fredag. Jag tycker personligen att det kändes som en Fredag idag, trots att det bara är Torsdag och helgen börjar inte förens imorgon- egentligen.
Jag är ledig imorgon men måste tyvärr starta min dag på ungdomsmottagningen och sedan ska jag vidare till tandläkaren och kolla så att gaddarna är okej. Hoppas på det!
Kör på en nykter helg för alla er som behöver någon typ av fyllechaffis eller dylikt och spenderar då min helg tillsammans med Andreas och mina övriga vänner.
NU ska jag slänga i en hårinpackning eftersom att håret har slutat droppa och sedan äta MAT!
Ha en fortsatt trevlig Torsdag allihopa!

Jag är fin i min arbetströja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0