Vilken smet!

Hej allihopa!
Hade inte världens bästa kväll igår, faktiskt den sämsta på länge och det trodde jag aldrig kunde ske. Inte just den kvällen när dagen var hur bra som helst.
Vaknade imorse med tårar i ögonen, jag har självklart drömt en mardröm och det var heller inte vilken mardröm som helst utan den handlade om något jag aldrig drömt om förut så nu mår jag dåligt och har sjukt ont i magen. Jag sitter här och knaprar alvedon och dricker vatten, måste väl vara det bästa för stunden tror jag.
SNart ska jag ta mig en promenad och samla tankarna men jag tänker ha mina tankar långt ifrån den drömmen för det där vill jag aldrig mer uppleva i hela mitt liv.
Idag har jag bestämt mig för att jag är redo för steg två och med det menas - EN HEL DEL förändringar i livet.
Nu ska jag ta på mig kläder och sedan är det en låååång promenad som jag har framför mig.

Jag älskar att börja dagen med en powerwalk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0