Ändrade planer

Hej allihopa!
Känns rätt så surt att tänka att jag egentligen hade varit i Kiruna om typ en timma om jag hade kunnat fara med efter många omstädigheter med packad väska och allting så slutades det ut för att jag fick pengarna på tok för sent.
Idag blir det nykter kväll för mig och jag kör därför på fyllechaffis istället så ni fylleskallar där ute som behöver ta er någonstans runt om i Piteå får helt enkelt höra av er till mig så kommer jag och hämtar er.
Har sedan planer på att åka iväg till Kiruna imorgon kring 10!
Ikväll får jag förövrigt tillbaka min älskade efterlängtade kamera och SOM ATT jag har saknat den och då blir det till att ta MÅNGA bilder imorgon och kanske ikväll, vi får se helt enkelt!
Nu ska jag fortsätta göra mig klar sedan fara vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0