Bäst, bästa!

Hej allihopa!
Ny dag idag precis som alla andra dagar. Skillnaden på denna dag från alla andra är ju däremot att jag är tillbaka i Kiruna igen eller rättare sagt Jukkasjärvi, ett ställe som jag besökte mycket från ett år tillbaka och ett halvår fram. Nu är jag iallafall tillbaka och det känns så förbannat bra så det finns inte!
Har tagit det oerhört lugnt och kvällen igår spenderades tillsammans med Andreas och hans mamma. Jag och Andreas for även förbi en fest där hans moster och Kusin var så vi hämtade upp hans kusin och for sedan hem igen och satte oss framför tvn och drack några öl.
Idag har dagen varit lugn och stilla, vi har varit förbi hans moster och hälsat på lite snabbt men annars har vi bara varit hemma och haft det allmänt trevligt.
I övrigt så är jag väldigt trött idag och Andreas ska iväg på praktik imorgon kring 7 fram tills att klockan är 12 så det blir en tidig kväll ikväll för även jag ska upp. Nu självklart inte lika tidigt som han men kring 9 ungefär och sedan ska jag, Andreas mamma och moster fara iväg på stan så det blir trevligt.
Nu gnäller Andreas om att hans snúsdosa som tydligen är borta så jag ska hjälpa han att leta reda på den och sedan ska jag hoppa i duschen och gå ner för att kolla tv med han och hans mamma.
Ha det gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0