En ny dag, nya tag!

Godmorgon mina kära!
Märkte igår kväll att jag hade feber och även till råga på det så är jag väldigt förkyld. Kanske var tur att jag stannade kvar i Piteå igår ändå fast jag var en sväng i Luleå och drack kaffe och pratade med en som ajg inte träffat på över ett år vilket var så oerhört roligt och vi hade mycket att prata om, ja tyck om dä!
Var hemma kring 20 tiden igår  och då for jag vidare och umgicks med Johanna, Tina, Robin och Robin.
Senare for Tina hem och då var det bara jag, Johanna, Robin och Robin kvar så vi tog oss en vända förbi havsbadet och satte oss i ett hotellrum och kollade tv.
Ikväll kanske vi blir bjudna på hotell och spa, kvällen kommer bli awesome isf och jag hoppas på det! Sedan i övriogt så har jag väldigt många planer som ska genomföras men först ska jag in till stan och söka mera jobb för något måste jag ju verkligen få elrhur? det förtjänar jag!
Jag älskar mina underbara vänner som tog hand om mig och förgyllde min kväll igår. Ni är underbara!
PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0