:>

Hej allihopa!
Nu sitter vi här hos Johanna och gör som mest ingenting. Har sovit väldigt lite inatt och är därför väldigt trötta.
Ikväll kommer vi som mest inte göra något alls men jag har tagit hit min dator så att vi kan sitta på en var eftersom att vi båda vill sitta lite då och då. För övrigt så har vi dragit ut ett recept och har planer på att baka världens godaste kladdkaka som bara vi kan och sedan så ska vi ju självklart äta den.
Vis ak ta en tidig kväll ikväll och imorgon ska vi till Simon och hjälpa till litegrann och sedan efter det så kanske jag åker till Kiruna, men det återstår ännu att se men det skulle vara roligt iallafall.
Nu ska jag fortsätta att nörda facebook och för er som inte sett restrerande bilder från kvällen hemma hos hedlund så finns dom också där så ta er en titt om ni vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0