Så gick det!

Hej allihopa!
Dagen idag har verkligen varit kanon och det har gått jätte bra för mig för att vara min första dag på jobbet.
Jag tycker verkligen att det verkar vara jätte roligt och hittills så trivs jag väldigt bra!
Imorgon är det jobb som gäller igen och jag får nog troligtvis jobba en timme längre än tänkt så det blir alltså från 12-21 istället för från 12-20. Ingenting är dock säkert ännu men det kan mycket väl hända!
Som ni förstår så blir det en lugn kväll för min del ikväll och jag vet inte riktigt vem jag ska spendera den tillsammans med. Men jag ska iallafall snygga till mig nu lite lätt, har tagit hem mat från ängeln som jag sitter och äter på nu och i övrigt så har jag väldigt mycket benvärk och fotvärk efter dagens springande med mat och disk hit och dit.
Jag drar mig nog vidare till Simon där Johanna också är och tar en lugn kväll där tillsammans med dom fastän dom dricker, jag tror min kväll kommer bli fortsatt bra ändå.
Ha det bra allihopa så hörs vi!
PUSS





I kiruna fanns det snö och kyla vill jag lova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0