Söka jobb och vidare till Lule sedan Kalix.

Har precis gjort mig klar och packat klart väskan.
Fredrik kom till mig igår kväll och övernattade här, nu är han på jobbet fram till klockan 16 så jag ska ta en buss till Lule kring 15 och sedan åka med han tillbaka till Kalix men först av allt ska jag söka jobb hade jag tänkt.
Jag har tänkt att söka både i Piteå, Luleå och Kalix så förhoppningsvis så platsar man någonstans för
jag är så otroligt less att gå runt som arbetslös och inte göra något under dagarna. Arbetsförmedlingen ska jag också besöka och höra om dom har fått upp någon uppdatering sedan sist jag var där, också måste jag boka ett nytt möte.
Nu ska jag åka för nu stamplade pappa in och ropade på mig, förövrigt vet jag inte hur länge jag stannar kvar i Kalix men ni lär ju märka när jag är tillbaka för då blir det oerhört mycke mer uppdatering.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0