Tillbaka igen.

Hej allihopa!
Nu är vi tillbaka igen hos Andreas efter tre timmars shopping med en dryga halvtimmes paus för en fika.
Vi har haft en riktigt trevlig dag idag och det tackar jag Ruth och Linda för. Helt underbart!
Idag är Andreas TRÖTT och detn är även jag så det blir en tidig kväll ikväll. Sa ju samma igår och ändå var klockan efter 1 innan vi till sist somnade. Idag hoppas jag på en tidigare kväll framför allt för Andreas skull eftersom att jag näst intill fick sparka ner han från sängen så att han skulle stiga upp och knappt det gjorde någon effekt. Nej den mannen är nog den mest morgontrötta person jag stött på tror jag!
Om ett tag ska vi äta middag, kalopps? eller hur det nu stavas. Sedan får vi allt se vad vi hittar på. Andreas har pluggat till CE kortet och nu sitter han och spelar gitarr, kan väl inte gå så rba när jag lyssnar musik samtidigt. Man borde ju komma av sig menar jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0