21:20.

Hej allihopa!
Jag ursäktar för dålig uppdatering men jag har inte mått så bra på sistone, haft ont i magen och haft otroligt mycket värk och hjärtklappning på sistone så jag har inte riktigt tänkt tanken att sitta på datorn särskilt mycket.
Idag är det Söndag och jag har jobbat på Pizzeria ängeln igen, det var roligt som vanligt och nu börjar jag väl äntligen förstå mig på den tjorviga kassan med alla dessa knappar plus dom vanligaste nummrena på Pizzorna. Kan självklart inte alla nummer men några stycken och det börjar ta sig minsann.
Idag gjorde jag min första stängning själv utan så mycket hjälp, jag försökte helt enkelt att komma ihåg vad dom sagt till mig iställlet och försökte vara så självständig som möjligt trots mitt dåliga minne.
I övrigt - vad som händer ikväll då med andra ord. Det vet jag inte riktigt men jag och Johanna försöker flörta in oss öch fixa hämtning och sedan hade vi tänkt fara vidare på max och där efter hem till henne. Jag vill verkligen inte sova själv, utan henne för det känns rätt så ovant kan jag lova eftersom att vi ALLTID sover tillsammans.
Nåväl, vi får helt enkelt se vad som händer.
I helgen elr rättare sagt på Torsdag så kommer Andreas hem till mig och det blir verkligen hur roligt som helst, känns ju skit bra!
Nu ska jag dra mig vidare och kolla tv för beck började för snart en halv minuter sen.
Godnatt mina kära!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0