Vi har ett enkelt liv- utan besvär och bekymmer!

Våran dag har varit kanon och vi har stigit upp tidigt och sovit lite men i och med det så ahr vi hunnit med mycket och dagen har varit lång.
Under dagen så har vi iallafall hunnit sitta i Johannas Jacuzzi ett tag, jag har för första gången i hela mitt liv fått kontakt med en härligt skåning som verkligen var hur trevlig som helst.
Efter att vi badat och pratat i telefonen så gick jag och Johanna in och tog oss en dusch för att få bort kloret från kroppen så nu luktar vi underbart och snart så ska vi möjligtvis pallra oss vidare till Lillpite för att ta en rond två med några boys i deras Jacuzzi. Ja om man säger såhär, jag och Johanna har ett underbart liv just nu- dvs helt perfekt, livet är en evig fest och alla får vara med!

I övrigt så har dagen varit lugn och skön. Imorgon ska jag in till stan tidigt på morgonen för att besöka arbetsförmedlingen, ja jag har ju fortfarande inget jobb men jag lever loppan ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0