Det senaste helt enkelt!

Hej allihopa!
Jag har varit välduigt seg och sålig på att uppdatera känner jag men i mitt liv händer det verkligen ingenting just nu!
Jag har absolut ingenting att göra om dagarna i stort sett eftersom att jag inte har något jobb men nu har jag iallafall lyckats skriva ut några CV:n så snart förhoppningsvis är det min tur att få någonstans att vara på dagarna.
Gårdagen var extremt mysig kan jag säga. Vi satt några stycken hemma hos Nathalie och kollade idol samt åt Godis. Det var så otroligt mysigt och härligt och jag verkligen älskar att umgås med mina vänner i såna situationer. Helt underbart!

Nu ska jag kolla dom två sista avsnitten av OC sesong 3 och sen ska jag ta mig en promenad runt byn. Jag har ju faktiskt börjat leva upp till mitt efternamn och blivit hurtig nu på sista tiden.
Cyklar i massor och går ut och går låååånga promenader som för det mesta brukar ligga mellan 1-1.5 mil långa. Det är trevligt och ett bra sätt att förvränga tiden när man har allt för mycket tid till övers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0