Fredagsmys och Lördagsfest!

Hej allihopa!
Efter en natt med väldigt lite sömn som bäbis vakt till världens sötaste flicka så är jag nu oerhört trött men trots det väldigt taggad. Jag känner på mig att denna kväll kommer bli kanon med fest från alla håll och kanter.
Själv kommer jag befinna mig på två olika fester ikväll- Simon 30 och Syskonfest i Bersika.
Fredrik är helt utpumpad efter natten han också och ligger för tillfället och sover i min säng. Gårdagen och kvällen spenderades i Kalix och vi pendlade runt bland hans föräldrar och hälsade på med Melissa ändå fram till att vi skulle fara hem och lägga henne plus kolla idol och ta det lugnt.
När vi satt och kollade och Melissa hade somnat så fick vi främmande så tillsmans med dom spenderade vi vår Fredagskväll som förövrigt var väldigt mysig!
För min del så gäller det just nu att förbereda mig dvs göra mig i ordning, åka in på systemet och sedan börja tagga inför ikväll!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0