!!

Såg precis att jag inte hade uppdaterat gårdagens inlägg så jag gjorde det idag istället men det blir ju lika bra det!
Nu har han iallafall varit och hämtat den där risiga mercan och jag menar det verkligen. Fattar inte alls vad han har gett sig in på men han kör ju billigt i vinter iallafall ochd et är ju bra.
Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på, är sugen på att hitta på något roligt men ärligt talat så tror jag inte att det kommer hända så mycket kul. Tyvärr!
Men jag får göra det bästa av situationen iallafall och kanske fara ut och söka jobb, är redan less på att bara sitta hemma. Och jag om nån är ju då i behov av pengar, hade även behövt en bil men det får jag ju ta senare när jag känner att jag har råd och sen så har jag ju mina framtidsplaner som jag har tänkt ska gå i uppfyllelse förr eller senare..
Ahjaa, det var de jag hade tänkt säga bortsett från att jag har ont i magen och inte ätit sen jag åt en strips meny på Sunes igår. Livet är hårt!
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0