Kuckeliku!

Hej allihopa!
Fick mig otroligft och då menar jag verkligen OTROLIGT lite sömn igår natt men idag var det andra bullar.
Kände inte direkt för att festa igår och det ber jag om ursäktar för till er som jag lovade att komma.
Iallafall så stannade jag hemma istället och grillade på gården och jag , smart som jag är har ju inte ätit något på två dagar så det svartnade för ögonen så jag föll ihop på toan. Tur att mamma var där och tog emot mig så jag inte föll mot stengolvet för då hade jag väl inte haft några som helst hjärnceller kvar!
Efter det så tvingade hon i mig både mat och vatten och sen gick vi ut och grillade på gården ett tag innan jag gick och la mig kring 11.
Vaknade sedan kring 12 imorse och har efter det tagit mig en promenad och ätit sallad och druckit juice.
Ikväll ska jag träffa Johanna och vi skulle väl vara hos vår kära vän Simon till att börja med men sen senare skulle vi och hälsa på Hedman och sitta dära. Hon ska dricka, har funderat på hur jag ska göra men det lutar väl mot att jag ska ta det lugnt iallafall. Klart jag följer med men lugnt blir det iallafall!
Nu ska jag minsann hoppa i duschen!
Ha det bra.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0