Stackars Sandra!

Hej allihopa!
Kan börja med att säga att jag haft det bra där jag varit. Men nu är  jag tillbaka på hemmaplan igen och nu har jag även hunnit vara på sjukhus på morgonen också, tråkigt men sant.
Vi kom iallafall hem till Svensbyn klockan 12 inatt och sedan gick vi och la oss direkt men somnade inte förens 1.
Iallafall så har jag haft en stressig och jobbig morgon. vaknade klockan 7 av att hunden gnällde och ville gå ut och sen kunde jag som vanligt inte somna om så jag steg upp och hällde i mig en jävla massa vatten, fick sedan yrsel när jag kom fram till Sjukhuset men jag var ju faktiskt tvungen så vad gör man.
Det första dom gör mot mig som är sjukt och då menar jag SJUKT sprut rädd är att dom sätter in en kanyl i armen på mig men dom sticker fel och måste sticka om på andra armen. Jag får kontrast insprutat i blodet och fick sedan röntkas vilket verkligen inte var någon hit.
Efter röntken så fick jag ligga kvar en timme eftersom att jag började må illa av kontrasten och förövrigt så kändes det som att man pissade ner sig när det strömmade från skallen ner till tårna i blodomloppet. jag pissade som tur inte ner mig utan det var ju bara en känsla jag fick och allting gick ju bra. Tack och lov för det!
Såhär såg jag ut idag på sjukhuset!



åååh, stackars liten gnällis.


Kommentarer
joanna

Klickade in mig hit och tänkte bara säga att du passar mega bra i den där hårfärgen. Riktigt snyggt och lagom rödfärg : ) Hoppas allt är bra med dig. Kraam

2010-09-16 @ 15:34:21
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/
Sandra

Åååh, tack så jätte mycket Joanna!:) jag trivs jätte bra i färgen. Allt är suveränt med mig. Hoppas det är bra med dig också och tack för igår det var jätte roligt och fint har ni fått!:) Kraam

2010-09-19 @ 18:56:59
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0