dålig dag..typ!

Hej allihopa!
Dagen började med att jag var på ett mycket rba humör men sedan ändrades det på något vis och jag fick ett dåligt humör.. VILKET resulterade att jag gav upp allt jag hade tänkt göra för längesen idag.
Men nu har jag iallafall hittat nyckeln till lägenheten, pratat med folk på facebook och med bea i telefonen så nu är jag på ett mycket bättre humör!
Jag funderar starkt på att springa ner och kolla om de finns nå tvättid för här behövs det tvättas kan jag lova, fast det känns som att vi precis gjorde det!
Idag är det en röd dag och de flesta är lediga vad jag har fått uppfattning om, trevligt för de är jag med.
Men dessvärre så jobbar Johannes och han jobbar imorgon också så vi kommer minsann inte ses mycket denna vecka med tanke på att jag jobbar från Onsdag till Lördag.

Jag hade tänkt gå ut och sätta mig i solen ett tag, fara en sväng till Svensbyn och ha en lugnt kväll framför tvn därefter!
Ha det bra allihopa.
PUSS

Jag och våran nya familjemedlem. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0