De är mycke nu!

Hej allihopa!
Jag ahde tänkt uppdatera om gårdagen igår men dessvärre ville inte den bärbara datorn som jag.
Den ville sova och valde att bli alldeles för varm när jag skulle skriva så jag stängde av den och orkade inte gå till den andra datorn som står bakom soffan. Sitter man skönt och är trött så kan de vara ett problem, trot eller ej!

Nååja, igår så hände de inte så mycket egentligen. Det var verkligen hur fint väder som helst, mycket finare än idag förövrigt med 14 grader varmt och strålande sol. På endel ställen var det säkert närmare 20 om man var helt i solen.
Jag satt ute ett låångt tag igår och sen åkte jag till Svensbyn och satte mig i solstolen där och satt ett bra tag till.
Sen kom mamma och pappa hem och då var det matdax så jag åt där och sen for jag och mamma till lillpite för promenad med Therese och Ozzy.
Sen kring 21.30 så åkte jag hem igen och kollade film med Johannes fram till att vi skulle sova och nu är det Tisdag.
Johannes fyller år på Lördag så alla fokuserar sig uti det just nu som tillexempel : Vem som ska baka vad? Vem som ska laga mat? Vad han önskar sig? Städning för min del! Och fixa mera foton till ramarna.
Det börjar dra ihop sig nu och snart fyller jag också år, 21. Lite mer än en månad kvar bara och sen kan jag börja känna mig aningen gammal? Njae, inte ännu kanske.. Men snart!

Johannes har fortfarande ryggskott så jag måste fortfarande sköta allting här hemma i övrigt också så det är mycket nu.
Nu blir det frukost för vår del!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0