En helt okej Onsdag!

Nu har jag hunnit sova ut och även hunnit vara på arbetsförnmedlingen i 40 minuter ungefär.
Jag har nu anmält mig som intresserad av en utbildning på 12 veckor till hösten inom personlig assistent.
Jag tycker att det verkade vara en helt okej utbildning och rätt så rolig och intressant också och dessutom så kan man ju få jobb inom det efteråt och det hade ju inte varit helt fel eftersom att utbildningen är så kort också, lätt värt det!
Men om jag jobbar då så kommer jag ju hällre jobba faktiskt så jag skrev bara dit mig som intresserad för att jag inte visste hur det såg ut för mig då, så vi får helt enkelt se vad som händer!

Nu är jag iallafall hemma igen, har ätit en lunch - korv och makaroner och om två timmar så börjar jag jobba!
Detta kommer vara en fin dag känner jag på mig för efter idag tar jag helg och när jag kommer hem igen så hänger nya fina gardiner i köket i lägenheten. Det gillas skarpt!
PUSS

Bättre bilder på håret!:]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0