Färgen är i!

Sitter och färgar håret just nu och jag känner mig ärligt nervös denna gång.
Det var nu tre månader sen jag färgade håret sist och jag har en utväxt som heter duga kan jag säga och har inte velat annat än att färga håret nu i en månads tid.. men nu när jag helt plötsligt sitter med min efterlängtade färg i håret så känner jag mig nervös? Jag tror de kan bero på att jag jobbar imorgon och att ingenting får gå fel.
Jag hoppas iallafall på ett bra resultat, vilket jag inte alls tvivlade på för en månad sen.
Detta kommer att ta några timmar så vi får se sen hur det blir. Jag litar på magkänslan!



Denna tavla har förövrigt nyss flyttat in i våran lägenhet. Mycket snygg!
Johannes fick den i födelsedags present av sina föräldrar. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0