Fredagsgos!

Hej allihopa!
Nu har jag jobbat klart för idag, hunnit komma hem och hunnit vara och handla på coop med Johannes!
På jobbet idag så har det gått mycket bra, det var inte det lättaste att stänga själv däremot men det gick iallafall men det tog väl 45 minuter för mig så lite längre tid än för de andra som jobbat där ett tag.
Huvudsaken är iallafall att det gick bra och att jag klarade av det jag skulle göra och imorgon så tar jag en öppning själv, vilket jag heller aldrig har gjort förut så jag hoppas att de med går bra! Det är iallafall jätte roligt och en trevlig arbetsplats som jag trivs på hur bra som helst, känns underbart! :]
På coop handlade en MASSA gotta till hela helgen som tillexempel två chipspåsar, dricka, godis sedan självklart en massa mat också som ska räcka för ett tag framöver.
Imorgon är det valborg och jag jobbar fram till klockan 1 och sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen, jag och johannes. Förhoppningsvis så blir det väl något roligt men det blir iallafall nyktert med tanke på att jag jobbar på Söndag också och jag öppnar båda dagarna så då blir det allt lugnt!
Nu ska vi äta och kolla big brother som förövrigt börjar nu alldeles snart.
Ha en bra Fredagkväll allihopa!
Igår innan arbetet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0