Helgen!

Min helg har varit hur bra som helst och Johannes har hunnnit fylla år igår.
Vi har druckit och festat både Fredag och Lördag kväll och Johannes har haft uppvaktande både hela dagen igår och ett tag idag när mamma och pappa kom hit.
Igårkväll fr klockan 18 fram till kring 21 så var vi på middag hos Johannes mamma och pappa och åt en väldigt god middag.
Kring 21 så skulle Frida egentligen fara med buss till Luleå men vi skjutsade henne istället så att hon skulle slippa åka buss och komma dit tidigare också.
Idag måt vi väl som vi förtjänar kan jag ju säga och jag har både druckit resorb- vätskeersättning och fleera liter vatten.
Nu har vi varit iväg och handlat så nu ska vi äta kött och pommes och sen blir det myskväll framför tvn med chips och dipp + någon cool film, självklart.
Nu ska jag hjälpa till med maten och fortsätta vara nervös inför imorgon, första dagen på mitt nya jobb.
Ha det bra alla!
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0