I wanna know -have you ever seen the rain, Commin´ down on a sunny day?

Gud vad mysigt det är med regn idag alltså. Nu saknas det det bara att ligga i en husvagn och vila, det finns ju inge bättre än att ligga där i tystnaden och lyssna på regnet. Jag måste faktiskt erkänna att jag saknat det!
Nu har jag hunnit gå på stan ett tag och hunnit mysa med mitt hjärta som varit hemma på rast.
Vi ahr ju faktiskt 4 månader idag så det är himla synd att han jobbar fram till klockan 22 ikväll kan jag tycka.
Det ser förövrigt lite bättre ut i lägenheten nu iallafall när jag har burit ut alla sopor, kört en diskmaskin full med disk, plockat undan grejerna på golvet, mm..
Nu ska det bli skönt att lägga sig i soffan, titta ut genom föntret på regnet och mysa ett tag.
Fantastiska dag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0