Jaahaja!

Hej allihopa!
Steg upp tidigt imorse, klockan 7 för att vara exakt och sedan fot jag på planeringsmöte inför sommaren på jobbet vilket tog en timme ungefär.
Sedan så fick jag veta att jag blivit uppskriven på schemat idag så då har jag jobbat från 12-17 ungefär och kom nu precis hem.
Johannes ligger i soffan, helt död trots att han varit ledig idag och jag som har haft fullt upp hela dagen med att jobba själv med hundratals kunder på pressbyrån känner att jag har huvudvärk och helt slut.
Jag börjar ju inte jobba förens klockan 18 imorgon så det blir nog att ta sig en liten powernap nu snart om det hinns med, annars så blir det bara att ta det lugnt här hemma med mitt hjärta!
Det är ju faktiskt snart helg och valborg till och med men det märks inte direkt av från min sida eftersom att jag jobbar från idag till på Söndag sen börjar jag med Tisdag nästa vecka också så det blir inte så mycket ledighet för min del men på kvällarna kan jag förhoppningsvis hitta på något ändå, som att fara ut och grilla tillexempel för nyktert blir det ju som ni säkert alla förstår!
Nu ska jag umgås med Johannes som jag varit utan hela dagen sedan får vi se vad som händer!
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0