Lite nytt i lägenheten..



Lite färgglada ljus!

Ljuslyktor till hyllan över tvn!


Lite blommor som sätter lite färg i lägenheten.


En liten vit hylla som vi satt upp under spegeln i hallen med texten "amor vinsit omnia" (kärleken övervinner allt) på,  Och på hyllan satte vi två ljus.

Sen på byrån i sovrummet så har vi köpt ljus och en duk som vi satt dit för att göra det lite finare och roligare i sovrummet.

Sen denna tavla som jag visat för er tidigare som passar otroligt bra där den hänger. Nu gäller det bara att vända på sängen så att den hänger över sängen istället för mittemot.

Jag känner mig mycket nöjd över det vi hittils har åstadkommit i lägenheten men det är mycket mer att göra men de får vänta till nästa lön kommer så ni får vänta tills dess innan ni får se mer.
Nu ska jag äta middag med mitt hjärta och sedan ska jag baka en kladdkaka med marabou polka i och chokladmousse och krossad blockchoklad på till efterrätt sen blir det myskväll!:)
Ha en bra Lördagskväll!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0