Möta Bea för en fika på stan!

Då var det Onsdag igen och strålande sol och varmt är det ute, härligt.
Jag fick ett rätt så bra uppvaknande imorse, ja dagen kunde väl inte börja på ett bättre sätt egentligen.
jag har väntat på ett samtal från pressbyrån nu i två veckor för att få veta när jag ska börja jobba och imorse ringa han då alltså och sa att jag ska få börja nu på Måndag och sen fortsätta på Onsdag.
Det blir en öppning och en stängning för att jag ska lära mig hur man sköter allting och hur man gör allting.
Jag ser SÅÅÅÅÅ framemot detta och jag LÄNGTAR.

Just nu sitter jag här och äter kräm, jag är egentligen mera hunrig men jag och Bea ska snart ta en fika på stan så jag vill inte vara allt för mätt fram till dess.
Det här kommer bli jätte trevligt men vad som händer sen har jag ingen aning om. Hon ska iallafall vidare på träning kring 18-19 tiden så då blir det nog en promenad till att börja med sen får vi se vad som händer!
Ha en bra dag allihopa, nu ska jag göra mig kalr för stan.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0