NÖJD OCH GLAD!

Åååh, Jag är så himla nöjd med mig själv just nu!
Dagen började bra och slutade också bra.. Ni minns att jag sa att jag skulle ut och gå på promenad med mamma och sedan städa lägenheten och att jag inte var särskilt nöjd med det sista men nu när allting är över så känns det så himla oerhört bra!
Nu har jag varit på en promenad med mamma på nästan en mil, vi har varit förbi mormor och hälsat på och sedan har jag dammtorkat, dammsugit, städat hela lägenheten (plockat upp alla grejer på golvet osv) , skurat, städat toaletten, plockat ur diskmaskinen, diskat pannor, dammsugat datorn (var dammigast i världen), och sist men inte minst så har jag tvättat och tagit upp all tvätt.
Nu har Johannes hunnit vara hem en sväng och vet ni vad det roligaste var? Direkt han kom hem så frågade han om jag har städat och sa att det luktade jätte gott och var jätte fint. Så jag känner mig hur nöjd som helst.
Jag har tagit kort överallt som ni ska få se och då får ni även se texten och tavlan som vi har hängt upp i sovrummet, de är så oerhört snyggt!
Imorgon så har jag planerat att fara hem till Svensbyn på dagen och skriva ut bilder från datorn som vi ska sätta i våra ramar som är i hallen för vi har ju köpt en massa ramar på Ikea för ett tag sedan men fortfarande inte satt i några bilder så det är ju på tiden att vi gör det kan jag tycka.
Nu ska jag bara slappna av i soffan med lite chips och saft innan jag ska lägga mig- Det förtjänar jag!
Och sen imorgon så tar både jag och Johannes helg och då ska jag umgås med Johanna på dagen först sen på kvällen blir det mys med Johannes. ♥ Kan inte bli en bättre Fredag.

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt ni som fortfarande är vakna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0