Nu är de synd om mig och jag är sårad..

Nu har jag tagit mig en rejäl powernap och jag kan säga att det var hur skönt som helst.. Jag älskar verkligen powernaps, de bästa som finns!
Men nu har jag iallafall vaknat till liv för andra gången idag och har nu tänkt gå ner till coop för att handla lite mat eftersom att vi bara har frusen mat kvar och de är ingen utav oss sugna på.
Tur att Johannes har mig nu, han klarar nästan inte av någonting själv så jag fixar allting och vet ni vad jag fick höra för kärleksfullt när jag vaknade?

CITAT AV JOHANNES: Vet du? Jag tycker bäst om dig när du sover. Du är söt då.. Också pratar du inte lika mycket!

Det är alltså den tacken jag får för allting, han är då inte kär i mig nåmer!
Nu ska jag gå ner till coop och gråta litegrann.
HEIDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0