Pappas dag!

Det nya lösenordet har ÄNTLIGEN börjat fastna i min skalle.. Förut när ajg skulle logga in överallt så skrev jag alltid mitt gamla så jag inte kunde komma in förens jag skrivit om till de nya. Så grymt jobbigt! Och det hände ju inte bara en gång om man säger så .. Utan typ 20!
Men nu verkar det som sagt ha börjat fastna så det är ju jätte bra ! Skönt.

Idag fyller min pappa år så jag ska snart börja göra mig klar och gå på stan en sväng för att inhandla hans present, jag ska försöka hitta något jätte bra. Men det är så himla skönt för vad köper man egentligen till en 53 års gammal man? Ja, inte vet jag. Jag får helt enkelt söka igenom lite överallt till jag hittar någe kul.

I ÖVRIGT så vet ni vad jag fick för mig igår.. Jag fick för mig att jag skulle gå ut och gå igår kring 22 tiden.
Jag gick då i 1 timma och 45 minuter så jag var hemma halv 12.
Det blev en jätte lång promenad och jag hade ont i fötterna när jag kom hem om jag ska vara ärlig men jag var ändå nöjd och glad för det var skönt att få sig lite motion för dagen och samtidigt lite luft.

Nu ska jag faktiskt börja göra mig klar för tiden bara drar iväg och jag ska väcka Johannes kring 14 tiden.
:)

Pappa och Jesper.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0